Wil je leren ontspannen en een vitale, volle ademhaling ervaren? Mindful yoga en ademhalingstherapie helpen bij bij spanning of ademhalingsproblemen.

Adem en beweging – belangrijkste tools bij stress

Herken je dit? Je staat altijd aan en functioneert meestal in een hoge versnelling. Soms voelt het alsof je niet genoeg lucht krijgt en dat geeft spanning. Natuurlijk moet je meer ontspannen, maar… hoe?! In alles dat je doet komt de zorg voor jezelf toch als laatste. Je hebt vaak een kort lontje en soms voelt het alsof een burn-out op de loer ligt.

Toch kun je met simpele interventies weer vitaal en krachtig voelen.

Beter omgaan met stress

Tijdens ademcoaching leer je beter om te gaan met stress door te werken met je ademhaling. Je wordt bewust van het effect van stress op je lichaam, van energiebronnen en -lekken. Door gerichte interventies verlaag je stress en verhoog je vitaliteit. De mogelijkheid om een vitaal, veerkrachtig en gelukkig leven te leiden is dichterbij dan je denkt.

Mindful yoga – komen tot ontspanning

In mindful yoga verbind je adem met beweging. Je leert bewuster je lichaam voelen, je adem te verdiepen en te verbinden met je bewustzijn. Door de focus die hierbij ontstaat val je samen met jezelf in het moment. De radertjes in je hoofd worden op pauze gezet en vermoeidheid maakt plaatst voor nieuwe energie. Je komt tot échte ontspanning.

Laatste berichten

Via een wekelijkse mindful yogales of via een ademcoachingstraject, Welk pad je kiest is afhankelijk van waar je nu staat. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek.

Scroll naar top